Hjälp utifrån

Ny app från Bosch ger stöd på verkstadsgolvet.
Hjälp utifrån

Tänk dig att du står och skruvar på en bil och kör plötsligt fast. Du frågar runt bland dina kollegor på verkstadsgolvet och det enda du får som svar är en hel del mansplaining, samt några anekdoter du hört 28 gånger tidigare. Inte ens kollegan som varit där i 100 år kan hjälpa dig. Vad gör man då? Där hoppar Bosch in – med sin nya app Bosch Visual Connect. Via den får du teknisk support direkt på verkstadsgolvet. Alla verkstäder som prenumererar på diagnostikprogramvaran Bosch ESI[tronic] får via den kostnadsfria appen support och råd från Boschs tekniker. Överför bild i realtid och få teknisk support via knappen ”Technical inquiry”. Supporten kan även rita bilder på skärmen (risk för missbruk) eller visa kopplingsscheman och placering för dolda komponenter. För fullständig information surfa in på www.bosch.se

SKRIVEN AV
DMV